آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده است. به…

بیت کوین برای اولین بار 30 هزار دلار را پشت سر گذاشت



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بیت کوین
ارزش بیت کوین در ۲۰۲۰ بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته و حالا با رسیدن به ۳۰۰۰۰ دلار ،۵۰ درصد نسبت به دو هفته قبل بالا رفته است. 

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، ارز مجازی بیت کوین روند رکوردشکنی خود را در روز سه‌شنبه ادامه داد و سال جدید میلادی را با بیش از 30 هزار دلار آغاز کرد. بیشتر تاجران و سرمایه گذاران عقیده دارند بیت کوین تبدیل به اصلی‌ترین شیوه پرداخت در جهان خواهد شد.

 

ارزش بیت کوین در 2020 بیش از 300 درصد افزایش یافته و از دو هفته پیش تا حالا که از مرز 20 هزار دلار گذشته بود، بیش از 50 درصد بالا رفته است.

 

 تنها دودهه از راه اندازی ارز بلاکچین می‌گذرد و تقاضا برای آن در 2020 از سوی سرمایه‌گذاران آمریکایی افزایش یافته است. ویژگی ایمنی بلاک چین در برابر تورم و توانایی رشد سریع آن، این تصور را در میان سرمایه‌گذاران به وجود آورده که می‌تواند  تبدیل به یک شیوه پرداخت اصلی شود.

 

 سرمایه‌گذاران می‌گویند عرضه محدود بیت کوین توسط کامپیوترهای به اصطلاح «ماینینگ» به افزایش ارزش آن در روزهای اخیر کمک کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------