آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

شاخص بورس 24 هزار واحد افت کرد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, بورس
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۲۴ هزار واحد افت کرد.

 به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 9میلیارد و 857میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 10هزار و 491میلیارد تومان در یک میلیون و 542هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 24هزار و 272واحدی در ارتفاع یک میلیون و 350هزار و 211واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فروشگاه‌های رنجیره‌ای افق کوروش، باما و گروه مدیریت سرمایه‌‌گذاری امید با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

 

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 776میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 758میلیارد تومان در 755هزار نوبت، آیفکس 145واحد افت کرد و در ارتفاع 19هزار و 388واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سنگ‌آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس و سرمایه‌گذاری صبا تامین شد و در مقابل نمادهای معاملاتی بیمه کوثر، توکاریل و نفت پاسارگاد بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------