آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

شاخص بورس 39 هزار واحد افت کرد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۳۹ هزار واحد افت کرد.

   به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 9میلیارد و 549میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 10هزار و 98میلیارد تومان در یک میلیون و 460هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 39هزار و 574واحدی در ارتفاع یک میلیون و 310هزار و 659واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی تولیدی فولاد سپی د فراب کویر، نفت بهران و تراکتورسازی ایران با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

 

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 10341واحد، کل (هموزن) 4812واحد، قیمت (هموزن) 3150واحد، آزاد شناور 46682واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به‌ترتیب 34636 و 59970واحد افت کردند.

 

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 973میلیون ورقه به‌ارزش 25هزار و 396میلیارد تومان در 718هزار نوبت، آیفکس 312واحد افت کرد و در ارتفاع 19هزار و 76واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سنگ‌آهن گهر زمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و فولاد هرمزگان جنوب شد و در مقابل نمادهای معاملاتی صنعتی مینو، تولید برق عسلویه مپنا و بهمن دیزل بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------