واکنش عجیب وزیر صمت به انتقادات / مورد هجمه رانت‌خواران هستیم!



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,وزیر صمت
همزمان با انتقادات پی در پی کارشناسان و مقامات بازار سهام به تصمیم اخیر وزارت صمت درباره قیمت‌گذاری دستوری فولاد در بورس، وزیر صمت اظهارات قابل تاملی را بیان کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، با شروع امروز فعالیت بازار سهام، همچنان فلزات و فولادی‌ها روند منفی خود را ادامه داده‌اند. این نمادها پس از تصمیم جدید وزارت صمت مبنی بر قیمت‌گذاری دستوری در بورس این چنین روند تند نزولی به خود گرفته‌اند.

 

در همین حال، تصمیم اخیر وزارت صمت مورد انتقاد خیلی از فعالان بازار سهام، کارشناسان این حوزه و مقامات بورس کالا قرار گرفته است.

 

در آخرین اظهار نظر رسمی، معاون نظارت بر بازار بورس‌کالا در گفتگوی ویژه خبری تلویزیون گفت: سیاست‌گذار به‌جای مداخله در قیمت فولاد به سایر وظایف خود عمل کند. وزارت صمت یک قیمت را هدف قرار داده و به‌نظرش قیمت‌های دیگر بالا هستند، اگر به کسی وعده میلگرد یا شمش ۱۰‌‌هزار تومانی داده شده، ما نمی‌توانیم میلگرد یا شمش را به ۱۰‌هزار تومان برسانیم.

 

با این حال، همزمان با انتقادات پی در پی کارشناسان و مقامات بازار سهام به تصمیم اخیر وزارت صمت درباره قیمت‌گذاری دستوری فولاد در بورس، وزیر صمت اظهارات قابل تاملی را بیان کرده است.

 

علیرضا رزم حسینی، آخر هفته گذشته در کرمان با اشاره به اینکه وزارت صمت وزارتخانه خط مقدم است که موردهجمه همه رانت‌خواران، مفسدان و ویژه‌خواران قرار گرفته است، تصریح کرد: این وزارتخانه ۴۰ درصد جی دی پی، ۳۸ درصد اشتغال کشور و مسئولیت معیشت و سفره مردم را به عهده دارد.

 

طبق روایت ایسنا از سخنرانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، وی با اشاره به اینکه وزارتخانه صمت در شرایط جنگ اقتصادی نیز مورد حمله بدخواهان است، بیان کرد: وزارت صمت اگر بخواهد با صداقت با مردم گفتگو کرده، ملاحظه کاری نداشته باشد و سبک اداره جدیدی دنبال کند نیاز به حمایت حکومت دارد نه فقط حمایت دولت و رییس جمهور و حکومت باید به کمک وزارت صمت بیاید و برای معیشت مردم، تولید کشور و تجارت خارجی تلاش کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------