آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

دستگیری ۷۱۲ سارق با اجرای طرح مقابله با سرقت مسلحانه در خوزستان



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
دستگیری ۷۱۲ سارق با اجرای طرح مقابله با سرقت مسلحانه در خوزستانفرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۷۱۲ سارق در طرح مقابله با سرقت مسلحانه توسط پلیس آگاهی خبر داد و گفت: ۴۹ نفر از این افراد عاملان سرقت‌های مسلحانه بودند که با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات پلیس دستگیر شدند. 

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی دوشنبه شب در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح مقابله با سرقت مسلحانه و کشف جرایم با اولویت پرونده های معوقه، پرونده های کشف ناقص، کنترل ضایعاتی ها همچنین دستگیری متهمان تحت تعقیب و محکومان متواری توسط پلیس آگاهی با همکاری رده های تخصصی و عوامل انتظامی به مدت هفت روز در سطح خوزستان اجرا شد.

 

وی افزود: در این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ۶۰ متهم در حوزه سایر جرایم از قبیل آدم ربایی، جعل و کلاهبرداری دستگیر شدند.

 

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: همچنین در ادامه این طرح ۳۲ قاچاقچی موادمخدر در سطح استان خوزستان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه آنان مقدار ۶۹ کیلو و ۳۵۳ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

 

سردار صالحی ادامه داد: با اجرای این طرح و با اقدامات اطلاعاتی ۱۰ نفر محکوم متواری در حوزه سرقت و ۳۹ نفر سارق مسلح تحت تعقیب شناسایی و دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی خوزستان تاکید کرد: پلیس با گروه مجرمان، افراد شرور، سارقان مسلح و هر فرد یا گروهی که بخواهد به امنیت مردم خدشه وارد کند با قاطعیت برخورد می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------