روز پرنوسان برای بورس



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, بورس
بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت به طوری که شاخص کل بورس امروز در حالی که تا یک میلیون و ۲۶۴ هزار واحد کاهش یافته بود در ساعات میانی معاملات به یک میلیون و ۲۷۲ هزار واحد رسید و در نهایت در پایان معاملات در رقم یک میلیون و ۲۶۴ هزار واحد ایستاد. 

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۸۶ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۲۶۴ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۴۶۰ واحد صعود کرد و به رقم ۴۳۷ هزار و ۸۵ واحد رسید.

 

معامله‌گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۱۲۲ هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال انجام دادند.

 

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

 

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم روندی پرنوسان و رو به کاهش داشت؛ به طوری که در نهایت با ۵۶ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۸۱۶ واحد را ثبت کرد.

 

در این بازار ۵۰۷ هزار معامله به ارزش ۸۰ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال انجام شد.

 

بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل شرکت آهن و فولاد ارفع و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------