آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

روز پرنوسان برای بورس | نماینده مجلس: ۵۰ میلیون ایرانی در بورس مالباخته شدند



 بورس,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و در حالی که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات روندی افزایشی داشت، در ساعات میانی تا یک میلیون و ۲۱۷ هزار واحد کاهش یافت و مجددا به یک میلیون و ۲۲۰ هزار واحد رسید و در نهایت روی رقم یک میلیون و ۲۱۹ هزار واحد ایستاد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۸۲۵ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۲۱۹ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۹۹ واحد کاهش یافت و رقم ۴۳۱ هزار و ۶۷۳ واحد را ثبت کرد.

 

در این بازار ۴۲۰ هزار معامله به ارزش ۴۵ هزار و ۴۴ میلیارد ریال انجام شد.

 

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، بانک ملت، ملی صنایع مس ایران و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

 

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با چهار واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۷۸۴ واحد را ثبت کرد.

 

معامله گران این بازار ۸۱ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۱۸ میلیارد ریال انجام دادند.

 

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پلیمر آریاساسول و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

 

۵۰ میلیون ایرانی در بورس مالباخته شدند

در حالی که اعتراضات سهام‌داران متضرر بورس طی هفته‌های اخیر تشدید شده، نماینده تبریز در صحن مجلس از «مال‌باختگی ۵۰ میلیون ایرانی» خبر داده است.

 

احمد علیرضابیگی ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

 

احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون داخلی و شوراها، در جریان حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی در صحن مجلس برای پاسخ به سوالات نمایندگان، ضمن اشاره به «بی‌اعتمادی ملت ایران» به این مقام دولت گفت: «برای این عدم اعتماد دلیلی واضح‌تر از مال‌باختگی ۵۰ میلیون ایرانی در بورس تحت مسئولیت شما نمی‌توان ارائه کرد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------