آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

املاک رسوب شده در بازار پایتخت



مشاوران املاک از ترافیک تعداد زیادی از آپارتمان‌های بزرگ‌متراژ در مناطق مختلف پشت در فروش خبر می‌دهند.

به گزارش دنیای‌اقتصاد ، در حالی که بخش زیادی از متقاضیان خرید مسکن در بازار املاک تهران، به دلیل کاهش قابل‌توجه قدرت خرید نسبت به جهش قیمت رخ داده طی یک سال و نیم، تمایل به خرید واحدهای کوچک و میان‌متراژ (کمتر از ۱۰۰ مترمربع) دارند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد حجم زیادی از فایل‌های عرضه شده طی ماه‌های گذشته به بازار مربوط به واحدهای بزرگ‌متراژ یعنی بالاتر از ۱۰۰ مترمربع است.

  

مشاوران املاک نیز با تایید این موضوع عنوان می‌کنند: بخش عمده واحدهای نوساز تکمیل و عرضه شده به بازار مسکن، واحدهای بیش از 100 مترمربع است.  آنها می‌گویند بخشی از ضوابط ساخت وساز به گونه‌ای تنظیم شده که سازندگان را ناگزیر به ساخت واحدهای بزرگ‌متراژ کرده است. این در حالی است که سازندگان نیز با توجه به شناخت دقیق از شرایط بازار، تمایل به ساخت واحدهایی با متراژ متناسب الگوی مصرف یعنی کمتر از 100 مترمربع دارند.  به گفته آنها، کاهش قابل‌توجه قدرت خرید متقاضیان به گونه‌ای بوده که شرایط را برای فروش واحدهای بزرگ متراژ دشوار کرده است. از همین رو بخش زیادی از واحدهای بزرگ‌متراژ با وجود تکمیل شدن، پشت در فروش مانده‌اند.

 

آپارتمان‌,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------