آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

ریزش شاخص کل در روز حضور ابراهیم رییسی در تالار بورس



بورس تهران,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
امروز برترین گروه‌های صنعت در بورس به ترتیب عبارت بودند از: خودرو، فرآورده‌های نفتی، فلزات اساسی، بانک‌ها، شیمیایی، سیمان و غذایی به جز قند.  

به  گزارش اقتصاد۲۴ ؛ امروز در حالی که ابراهیم رییسی به عنوان یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری در تالار بورس حاضر شد، شاخص کل با ۴۴ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز که وخامت وضعیت کلی بازار سرمایه را بهتر نشان می‌دهد با ۲ هزار و ۹۴۶ واحد کاهش به عدد ۳۷۳ هزار و ۳۷۴ واحد رسید.

 

نماد‌های سصف‌ها و فملی بیشترین تاثیر منفی و نماد‌های کگل، فولاد، فارس، خودرو و خساپا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. غکورش، خودرو، ولکار، شپنا، خساپا، خگستر و خپارس نیز از پر تراکنش‌ترین نماد‌های بازار سرمایه بودند.

 

امروز برترین گروه‌های صنعت در بورس به ترتیب عبارت بودند از: خودرو، فرآورده‌های نفتی، فلزات اساسی، بانک‌ها، شیمیایی، سیمان و غذایی به جز قند. بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های کدما، کاذر، کماسه، کفپارس، فجر، خریخت و کسرا تعلق داشت. بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های سصفها، سکرد، تکشا، چفیبر، غشاذر، وتوس و کطبس مربوط بود.

 

امروز در بازار فرابورس نیز شاخص کل با ۹۸ واحد کاهش به عدد ۱۷ هزار و ۳۵۹ واحد افت کرد. کوثر بیشترین اثر مثبت و غصینو، آریا، ذوب، سمگا، فرابورس و وهور بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. نماد‌های فگستر، فتوسا، زملارد، چخزر، رافزا، کرمان و کزغال از پر تراکنش‌ترین نماد‌های فرابورس بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------