رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی از ۱۵ سال زندان تبرئه و آزاد شد!



  سازمان خصوصی سازی,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
رییس اسبق سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: همانطور که گفتم نسبت به رایی که شبکه یک کیفری سال گذشته برای بنده صادر کرده بود، فرجام خواهی کردیم و در نهایت دیوان عالی کشور آن رای را نقض کرد. 

 میرعلی اشرف عبدالله پوری‌ حسینی در گفت‌وگو با ایلنا درباره صحت خبر آزادی خود اظهار داشت: دیوان عالی کشور رای صادره برای اینجانب را نقض کرده است.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتهامات وارد رد شده  و حکم ۱۵ سال زندان منتفی است، ادامه داد: همانطور که گفتم نسبت به رایی که شبکه یک کیفری سال گذشته برای بنده صادره کرده بود، فرجام خواهی کردیم و در نهایت دیوان عالی کشور آن رای را نقض کرد.

 

رییس اسبق سازمان خصوصی سازی در پاسخ به این سوال که دادگاه‌های مربوط به پرونده‌های تخلفات خصوصی سازی به پایان رسیده است، گفت: تصمیم دیوان عالی کشور اوایل تیرماه به بنده ابلاغ شد و از این پس اگر آقایان سوالاتی داشته باشند، پاسخ خواهم داد.   

 

پوری حسینی درباره فعالیت‌های خود پس از ابلاغ رای دیوان عالی کشور اظهار داشت: بنده هم اینک بازنشسته هستم.

 

به گزارش ایلنا، پوری‌حسینی در ۴ مهر ۱۳۹۲ از سوی وزیر وقت امور اقتصادی و دارای رییس سازمان خصوصی‌سازی و معاون وزیر اقتصاد شد و در تاریخ ۲۴ مرداد سال ۹۸ در حالی بازداشت شد که یک روز قبل استعفایش را اعلام کرده بود.

 

سال گذشته دادگاه کیفری استان تهران، حکمی ۱۵ ساله برای پوری‌حسینی به اتهام تخلف در واگذاری شرکت‌ها صادر کرد که مهم‌ترین این پرونده‌ها واگذاری کشت و صنعت دشت مغان و کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه عنوان شد.      

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------