آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

رشد هزار واحدی بورس/ شاخص روی ۱.۵ میلیون واحد درجا زد



بورس,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، رشد اندک ۱۳۱۲ واحدی داشت و در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۸ هزار واحدی به کار خود پایان داد. 

به گزارش مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۳۱۲ واحدی به رقم ۱ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۵۰۶ واحد رسید.

 

در دو ساعت ابتدایی معاملات، شاخص حدود ۹ هزار واحد رشد کرد اما در یک ساعت و نیم پایانی با افت کمتر از ۸ هزار واحدی روبه رو شد.

 

شاخص هم وزن ۲۵۹۱ واحد رشد کرد و به عدد ۴۹۹ هزار و ۶۱۴ واحد رسید. شاخص فرابورس نیز با رشد ۷۱ واحدی مواجه شد و جایگاه ۲۲ هزار و ۷۶۴ واحدی را کسب کرد.

 

امروز ۱ میلیون و ۲۳۷ هزار فقره معامله در بازار سرمایه ثبت شد که ارزش آن ۹.۳ هزار میلیارد تومان بود. ارزش کل بازار در حال حاضر بیش از ۶.۱ هزار هزار میلیارد تومان است.

 

کگل و شبندر در رشد شاخص و نمادهای فولاد و وغدیر در افت آن مؤثر بودند؛ شستا، شبندر و ومدیر نیز از نمادهای پرتراکنش امروز محسوب می‌شوند.

 

برترین گروه‌های امروز فرآورده‌های نفتی با ارزش معاملات ۸۷۶ میلیارد تومان، خودرو با ۷۹۴ میلیارد تومان و فلزات اساسی با ۵۵۶ میلیارد تومان بودند.

 

مهمترین معاملات رینگ داخلی بورس انرژی نیز فروش بیش از ۵ هزار تن میعانات گازی به ارزش هر تن ۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تن، ۲۵۰ تن سوخت کوره سبک به ارزش هر کیلو ۱۲ هزار و ۱۷۰ تومان و ۱۵۰ تن نیتروژن مایع به ارزش هر کیلوگرم ۲,۷۵۰ تومان بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------