آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

شاخص بورس از ارتفاع 1.5 میلیون واحد فاصله گرفت



 بورس,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۱۴هزارواحدی مواجه شد.

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 8میلیارد و 807میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 6هزار و 403میلیارد تومان در بیش از 855 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 14 هزار و 709واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 475هزار و 6واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های فرآوری معدنی اپال کانی پارس، بورس کالای ایران و نفت سپاهان با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

 

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 8 میلیارد و 577میلیون ورقه به‌ارزش 20هزار و 137میلیارد تومان در 669هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 266واحد افت کرد و در ارتفاع 22هزار و 130واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری صبا تامین و پلیمر آریا ساسول شد و در مقابل شرکت‌های فرابورس ایران، ذوب آهن اصفهان و بیمه تجارت نو بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------