آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

واردات برنج آزاد شد



 ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
معاون فنی گمرک ایران گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، وزارت جهاد کشاورزی نسبت به لغو ممنوعیت فصلی واردات برنج اقدام کرده است. 

  به گزارش گمرک، «مهرداد جمال ارونقی» اظهار کرد: پس از پیگیری‌های گمرک ایران، وزارت جهاد کشاورزی با توجه به پایان فصل برداشت برنج، مطلوب بودن فضای نگهداری محموله‌های وارد شده به بنادر و گمرکات کشور و جلوگیری از فساد احتمالی کالا، با هدف ایجاد تعادل و ثبات بازار، لغو ممنوعیت فصلی برنج را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرد.

 

وی با بیان اینکه واردکنندگان این کالا می‌توانند از امروز نسبت به ترخیص محموله‌های موجود در گمرک با رعایت مقررات اقدام کنند، تصریح کرد: ۱۵ هزار تن برنج که از زمان ترخیص قبل از ممنوعیت فصلی در گمرکات باقی مانده بود و ۸۵ هزار تن برنج وارداتی که پس از آغاز ممنوعیت به بنادر کشور رسیده اند اما مجوز خروج از گمرکات را نداشتند، از امروز قابلیت ترخیص خواهند داشت.

 

معاون فنی گمرک ایران تاکید کرد: گمرک ایران طی چند روز گذشته با انعکاس موضوع رسوب برنج در گمرکات کشور از مراجع نظارتی، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست لغو ممنوعیت فصلی برنج را کرده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------