شاخص بورس 26 هزار واحد افت کرد



بورس ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۲۶هزارواحدی مواجه شد. 

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 5میلیارد و 213میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 145میلیارد تومان در بیش از 511هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 26هزار و 174واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 416هزار و 340واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های بورس اوراق بهادار، گروه صنعتی پاکشوما و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

 

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 532میلیون ورقه به‌ارزش 68هزار و 526میلیارد تومان در 236هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 242واحد افت کرد و در ارتفاع 20هزار و 287واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمرآریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های صنعتی مینو، مدیریت انرژی امید تابان هور و آهن و فولاد ارفع امروز بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------