آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

عبور قیمت هرکیلو چای از مرز 300هزار تومان



قیمت چای با افزایش 20درصدی نسبت به 3‌ماه گذشته، به مرز 300هزار تومان در هرکیلوگرم رسید. 

به‌گزارش همشهری، رصد قیمت‌ انواع چای خشک در سوپرمارکت‌ها نشان می‌دهد که قیمت هر100گرم چای خارجی به 30هزار تومان رسیده و دست‌کم یکی از برندهای معروف، به تازگی بسته‌های نیم‌کیلویی چای سیاه را با قیمت 150هزار تومان در سوپرمارکت‌ها توزیع کرده است.

 

بسته‌های نیم‌کیلویی چای گلستان که تا هفته گذشته با قیمت 125هزار تومان به فروش می‌رسید به تازگی با رشد 20درصدی قیمت به150هزار تومان رسید و چای جهان هم که بسته‌های 500گرمی آن تا شهریور ‌ماه با قیمت 121هزار تومان عرضه می‌شد، حالا در450گرم با قیمت 125هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

مقایسه قیمت‌ کنونی چای با مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد که در یک‌سال گذشته، قیمت انواع چای 150درصد افزایش یافته و اگرچه بیشتر برندهای معروف چای ازجمله احمد، محمود، شهرزاد، گلستان و غیره چای خارجی توزیع می‌کنند، اما قیمت چای ایرانی هم در یک‌سال گذشته همگام با ارقام وارداتی افزایش یافته است. چای‌های خاص و همچنین چای‌های سیاهی که در بسته‌بندی‌های لوکسی مانند قوطی‌های فلزی طرح‌دار عرضه می‌شود، از نرخ‌های عنوان شده بسیار گران‌تر هستند.

 

چای ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------