آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

قیمت انار از ۴۰ هزار تومان گذشت | قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار



قیمت انار ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با بیان اینکه نرخ گذاری میوه ها براساس کیفیت آنها انجام می شود،گفت: در مغازه های میوه فروشی ملا ک برای ما فاکتور است و نه چیز دیگری. 

اسدالله کارگر در گفتگو با مهر درباره افزایش قیمت انار در بازار در آستانه شب یلدا گفت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم انار ساوه در میدان مرکزی میوه و تره بار بین ۱۴ تا ۲۰ هزار تومان، انار دماوند ۲۰ تا ۳۳ هزار تومان، انار شیراز ۲۰ تا ۲۸ هزار تومان و انار کوهستان بین ۲۲ تا ۳۵ هزار تومان است.

 

وی با بیان اینکه در مراکز خرده فروشی حدود ۳۵ درصد سود به ارقام بالا اضافه می شود، افزود: ملا ک برای ما فاکتور است و نه چیز دیگری. وقتی بازرس به مغازه دار مراجعه می کند از او درخواست فاکتور می نماید و فروشنده باید حتما براین اساس نرخ گذاری کند به عنوان مثال اگر انار را ۳۳ هزار تومان خریده باشد با ۳۵ درصد سود (حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان) آن را ۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان می تواند بفروشد.

 

کارگر نرخ گذاری میوه ها را براساس کیفیت آنها اعلام کرد و افزود: ما فقط بر روند عرضه میوه نظارت می کنیم که میوه با چه قیمتی از مبدا خریداری شده و با سود متناسب به فروش برسد و نقشی در تامین و تولید آن نداریم.

 

به گفته وی هم اکنون قیمت هرکیلوگرم کیوی نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار ۱۸ تا ۲۴ هزار تومان، هندوانه خطی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان، هندوانه دزفول ۳ تا ۶ هزار تومان، هندوانه محبوبی ۴ تا ۸ هزار تومان و هندوانه میناب بین ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان است.

 

کارگر قیمت هر کیلوگرم سیب زرد دماوند را بین ۱۵ هزار تا ۲۲ هزار تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم سیب قرمز دماوند نیز بین ۸ تا ۱۶ هزار تومان و قیمت سیب قرمز مراغه بین ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان است.

 

به گفته وی قیمت هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال ۸ تا ۱۴ هزار تومان و پرتقال ناول ۱۸ تا ۲۵ هزار تومان است.

 

قیمت انار ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------