آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

مالیات بر عایدی سرمایه؛ هزینه ناکارآمدی دولت بر دوش مردم/ نرخ مالیات املاک، خودرو، طلا و ارز چقدر است؟

با تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه، به نظر می‌رسد که مردم باید مالیات تورمی را پرداخت کنند که نقش در آن ندارند. به گزارش…

ورق بورس دوباره برگشت (1400.09.28)



 بازار سرمایه,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
بازار سرمایه امروز برخلاف روز گذشته روندی نزولی داشت به طوری که شاخث کل بورس دوباره به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد سقوط کرد. 

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۱۳ هزار و ۸۷۲ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۲۹۱ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۴۸۵ واحد نزول کرد و به رقم ۳۴۳ هزار و ۴۹۲ واحد رسید.

 

معامله گران این بازار ۳۴۷ هزار معامله به ارزش ۲۸ هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال انجام دادند.

 

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری غدیر و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

 

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم با ۱۳۷ واحد کاهش به رقم ۱۸ هزار و ۴۴۹ واحد رسید. معامله گران این بازار ۱۶۸ هزار معامله به ارزش ۱۷ هزار و ۲۳ میلیارد ریال انجام دادند.

 

پتروشیمی زاگرس، پلمیرآریاساسول، پالایش نفت لاوان و تولید نیروی برق دوماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پتروشیمی تندگویان و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------