به تمامی مردم یارانه بنزین تعلق می‌گیرد



 یارانه بنزین,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
هنوز در مورد نحوه فروش بنزینی که به خانواری که خودرو ندارد چیزی مطرح نشده است، اما احتمالا یا پول آن را پرداخت می‌کنند و یا اینکه خود فرد می‌تواند سهمیه بنزین خود را بفروش برساند. 

به گزارش ایلنا؛ یک نماینده مجلس با بیان اینکه دولت برنامه‌ای برای گران کردن بنزین و تغییر سهمیه آن ندارد، گفت: نه تنها یارانه بنزین بلکه یارانه اقتصادی باید به تمامی افراد جامعه تعلق گیرد.

 

هادی بیگی‌نژاد درباره برنامه جدید تغییر در نحوه پرداخت بنزین سهمیه‌ای اظهار داشت: این برنامه در حد ایده بوده و هنوز نه هیچ طرحی از سوی مجلس و نه لایحه‌ای از سوی دولت ارائه شده است.

 

وی افزود: در خصوص تغییر سهمیه بنزین یک ایده مطرح شده مبنی بر اینکه بنزین به جای خودرو به فرد و هر کد ملی تعلق بگیرد یعنی کسانی هم که خودرویی ندارند بتوانند از یارانه بنزین برخوردار شوند.

 

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: اکنون با توجه به اینکه تعداد افراد بیش از خودروها است قرار بر این شد که فعلا به صورت پایلوت در دو منطقه از کشور اجرا شود تا اشکالات اجرای ایده مشخص سپس در کل کشور پوشش داده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با این طرح به تمامی مردم یارانه بنزین تعلق می‌گیرد بنابراین توزیع یارانه نسبت به گذشته افزایش می‌یابد و به همین دلیل دولت و مجلس به‌راحتی نمی‌توانند تصمیم بگیرند، زیرا هزینه‌بر است.

 

بیگی‌نژاد با بیان اینکه دولت برنامه‌ای برای گران کردن بنزین و تغییر سهمیه آن ندارد، گفت: هنوز در مورد نحوه فروش بنزینی که به خانواری که خودرو ندارد چیزی مطرح نشده است، اما احتمالا یا پول آن را پرداخت می‌کنند و یا اینکه خود فرد می‌تواند سهمیه بنزین خود را بفروش برساند.

 

وی یادآور شد: سهمیه 60 لیتر و قیمت کنونی بنزین به قوت خود باقی است و قرار نیست تغییری اعمال شود.

 

این نماینده مجلس تاکید کرد: به اعتقاد بنده نه تنها یارانه بنزین بلکه یارانه اقتصادی باید به تمامی افراد جامعه تعلق گیرد و در این خصوص نباید هیچگونه دسته‌بندی قائل شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------