بورس از صعود بازماند (1400.10.12) 



 بورس,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
روند حرکت بازار سرمایه امروز نوسانی بود به طوری که شاخص کل بورس توانست در ساعات میانی معاملات تا رقم یک میلیون و ۳۸۰ هزار واحد صعود کند. اما پس از آن روند نزولی به خود گرفت و تا یک میلیون و ۳۷۸ هزار واحد کاهش یافت. در نهایت و در دقایق پایانی کمی صعودی شد و به ریک میلیون و ۳۷۹ هزار واحد رسید.

 به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز بعد از طی کردن روندی پرنوسان در نهایت ۲۲۳ واحد افزایش یافت و در رقم یک میلیون و ۳۷۹ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۵۲ واحد افزایش رقم ۳۶۳ هزار و ۵۲۱ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۳۲۳ هزار معامله به ارزش ۲۱ هزار و ۶۵۱ میلیارد ریال انجام دادند.

 

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارک اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد خوزستان، پتروشیمی پردیس و پتروشیمی پارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

 

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با دو واحد کاهش در رقم ۱۸ هزار و ۶۶۰ واحد ایستاد. در این بازار ۱۶۹ هزار معامله به ارزش ۱۸ هزار و ۱۹۳ میلیارد ریال انجام شد.

 

سنگ آهن گهرزمین و  تولیدات پتروشیمی قائد بصیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی تندگویان و زاگرس فولاد هرمزگان جنوب و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

 

امروز هم صفهای فروش بر صفهای خرید غلبه کرد به طوری که ارزش صفهای فروش ۳۹۹۵ میلیارد ریال و ارزش صفهای خرید ۱۲۰۴ میلیارد ریال بود.

 

بیشترین حجم معاملات نیز به سه نماد خاور، خودرو و خپارس  تعلق داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------