آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

ادامه روند نزولی در بورس/ بررسی وضعیت ورود و خروج پول هوشمند



 بورس,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
روند حرکت بازار سرمایه امروز منفی بود و بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیشترین ورود پول هوشمند مربوط به نمادهای وسا غربی، دبالک و ددام و بیشترین خروج پول هوشمند نیز مربوط به نمادهای قجام، شسینا و تماوند بود. 

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۹۷۱ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۷۶ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۲۷۸ واحد کاهش یافت و رقم ۳۶۳ هزار و ۲۴۱ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۲۹۱ هزار معامله به ارزش ۱۹ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال انجام دادند. ۱۱۸ نماد بورسی مثبت و ۲۵۷ نماد منفی بودند که از میان آنها پتروشیمی نوری، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد خوزستان، تامین سرمایه امین و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل گروه دارویی برکت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

 

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم ۶۵ واحد کاهش یافت و به رقم ۱۸ هزار و ۵۹۵ واحد رسید. در این بازار ۱۸۷ هزار معامله به ارزش ۱۳۸۰ میلیون ریال انجام شد. ۱۱۳ نماد فرابورسی مثبت و ۱۹۴ نماد منفی بودند که از میان آنها صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریاساسول، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، فرابورس ایران و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ریل پرداز نوآفرین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. بر اساس این گزارش ارزش صف‌های خرید در بازار امروز ۱۲۴۲ میلیارد ریال و ارزش صف‌های فروش نیز ۴۵۱۸ میلیارد ریال بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------