آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

عمر صعود بورس به امروز نرسید



  بورس,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
بازار سرمایه برخلاف روزهای گذشته امروز روندی نوسانی داشت به طوری که شاخص کل بورس در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۲۹۹ هزار واحد کاهش یافت اما در ادامه معاملات کمی روندی صعودی به خود گرفت با این حال نتوانست سبزپوش باقی بماند. 

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۶ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۰۱ واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن ۲۵۱ واحد کاهش یافت و رقم ۳۳۳ هزار و ۲۸ واحد را ثبت کرد.

 

معامله گران این بازار ۳۸۶ هزار معامله به ارزش ۴۴ هزار و ۶۹۱ میلیارد ریال انجام دادند. بانک تجارت، معدنی  و صنعتی چادر ملو، بانک ملت و معدنی و صنعتی گل گهر و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی نور و پالایش نفت اصفهان بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

 

شاخص کل فرابورس هم با ۱۹ واحد کاهش در رقم ۱۷ هزار و ۶۶۱ واحد ایستاد. در این بازار ۱۷۸ هزار معامله به ارزش ۴۰ هزار و ۷۳۸ میلیارد ریال انجام شد. فولاد هرمزگان جنوب، بیمه پاسارگاد،   توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------