«سعدمحمدی» مدیر دوتابعیتی دولت روحانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن شد



 سعدمحمدی,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

- دیده بان ایران نوشت: سعد محمدی پس از ریخت و پاش های فراوان در شرکت ملی مس ایران و انتشار اخباری مانند دوتابعیتی بودنش حال به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات منصوب شد.

 

اردشیر سعدمحمدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (با نماد بورسی ومعادن) منصوب و جانشین امیرحسین نادری در این سمت شد.

 

سعد محمدی در زمانی که مدیرعامل شرکت ملی مس ایران بود خرید ماشین های لاکچری برای خود و معاونین و همینطور دوتابعیتی بودن و اعتراضات سراسری در حوزه شرکت های زیرمجموعه مس ایران را داشته است و حالا فقط صندلیش عوض شده و در پست بالاتر به دنبال خدمت یا… است.

 

مراسم تودیع و معارفه نادری و سعدمحمدی با حضور امیر خرمی‌شاد عضو هیات عامل ایمیدرو برگزار شد.

 

***

 

مدیرعامل شستا چگونه شبانه مدیرعامل شرکت مس شد؟

در آخرین ساعات سال ۱۴۰۰ تحولات عجیبی در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و شرکت ملی صنایع مس اتفاق افتاد.

 

از صبح روز پنج شنبه برخی کانال‌های تلگرامی مدعی شده بودند که علی رستمی مدیرعامل شستا به دلیل اختلاف با مسئولان وزارت تعاون از سمت خود برکنار شده است. این خبر با تکذیب مقامات مربوطه رو به رو شد و حتی خود رستمی، مدیرعامل شستا در گفتگو با «نود اقتصادی» قویا آن را رد کرد.

 

اما لحظاتی بعد تصاویری در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد، علی رستمی برای معرفی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی مس ایران در کنار امیر خرمی شاد عضو هیات عامل ایمیدرو و اردشیر سعد محمدی نشسته است.

 

لحظاتی بعد رستمی در مصاحبه با ایرنا مدعی شد که بنا بر تکلیف معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو به شرکت مس آمده است.

 

 سعدمحمدی,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

بنابراین باید گفت رضا فاطمی امین وزیر صمت در روزهای پایانی اسفند در یک اقدام عجیب و بدون هماهنگی با مقامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شستا را به شرکت مس آورده و بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور را در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ بلاتکلیف کرد!

 

این ناهماهنگی در دولت در شرایطی رخ داده که فاطمی امین برای جذب یکی از مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون می توانست هماهنگی بهتری با مجموعه وزارت کار داشته باشد.

 

جمهوریت در این باره نوشته است؛ گرچه شب گذشته ابراهیم بازیان از مدیران مجتمع اقتصادی کمیته امداد به عنوان جانشین رستمی انتخاب شد ولی تحولات روز گذشته و اقدامات سوال برانگیز وزارت صمت در معرفی مدیرعامل جدید شرکت مس ابهاماتی را ایجاد کرده که بهتر است وزیر صمت و مدیران ایمیدرو در خصوص آن پاسخگو باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------