آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

بورس همچنان می‌تازد/ مشکل فنی سامانه فرابورس تا فردا رفع می شود



 بورس,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
روند صعودی که در بازار سرمایه از ابتدای سال جدید آغاز شده، همچنان ادامه دارد و شاخص کل بورس امروز بیش از ۱۴ هزار واحد افزایش یافت. 

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۱۴ هزار و ۹۹۳ واحد افزایش، به رقم یک میلیون و ۴۱۸ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۶۸۳۷ واحد افزایش یافت و رقم ۳۶۰ هزار و ۴۳۵ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۴۸۸ هزار معامله به ارزش ۵۱ هزار و ۴۴۶ میلیارد ریال انجام دادند.

 

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پتروشیمی نوری، بانک ملت، توسعه معادن و فلزات و فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

 

شاخص کل فرابورس هم با ۲۰۵ واحد افزایش به رقم ۱۸ هزار و ۷۵۹ واحد رسید. معامله گران این بازار ۱۹۳ هزار معامله به ارزش ۲۰ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال انجام دادند.

 

مشکل فنی سامانه فرابورس تا فردا رفع می شود

مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: مشکل فنی سامانه فرابورس تا فردا رفع می شود، البته اگر امکان پذیر شود، بخشی از معاملات فرابورس را امروز انجام خواهیم داد.

 

آقای روح الله دهقان گفت: امروز سامانه معاملاتی فرابورس یک مشکل در حوزه زیر ساخت و سخت افزار‌ داشت که فرابورس را دچار مشکل کرد. اکنون در حال رفع مشکل هستیم و بخش‌های اصلی مشکل رفع شده و قسمت‌های نرم افزاری آن باقی مانده که این مشکل نیز در حال رفع است.

 

این نوع از مشکل که در حوزه زیر ساخت بر روی سرور‌ها است، تاکنون وجود نداشته و  مشکل تازه‌ای بوده است.

 

به گفته دهقان برای معاملات فردا مشکل حتما رفع می‌شود، علاوه بر این در حال تلاش هستیم که اگر امکان پذیر شد و امروز مشکل به طور کامل رفع شد، بتوانیم بخشی از معاملات فرابورس را انجام دهیم، اما هنوز زمان قطعی آن مشخص نیست و با رفع کامل مشکل اطلاع رسانی خواهد شد.

 

صبح امروز اعلام شد که ساعت شروع معاملات فرابورس به دلیل بروز مشکلات فنی تغییر کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------