رییس اتحادیه نانوایان : نرخ نان در بندرعباس افزایش پیدا کرد!



 نرخ نان ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
رییس اتحادیه نانوایان بندرعباس گفت: نرخ نان در بندرعباس با مجوز کارگروه آرد و نان هرمزگان، از روز گذشته تغییر یافت و با نرخ‌های جدید به مردم عرضه می‌شود. 

ابراهیم احترامی روز سه‌شنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: البته با این تغییر اندکی قیمت نان افزایش یافته اما پاسخگوی هزینه‌هایی که بر نانوایی‌ها وارد می‌شود مانند افزایش دستمزد کارگران نیست.

 

وی ادامه داد: قیمت هر قرص نان لواش از سه هزار ریال به چهار هزار ریال، بربری و تافتون حجیم از ۱۳ هزار ریال به ۱۵ هزار ریال، سنگک از ۱۹ هزار ریال به ۲۵ هزار ریال، نان روغنی از ۱۹ هزار ریال به ۲۵ هزار ریال، کرسک از ۲۰ هزار به ۲۵ هزار ریال، باگت معمولی از ۱۵ هزار ریال به ۱۸ هزار ریال، بربری فانتزی از ۱۹ هزار ریال به ۲۵ هزار ریال، باگت فرانسوی بزرگ از ۱۹ هزار ریال به ۲۵ هزار ریال، ساندویچی فرانسوی بزرگ از ۱۲ هزار ریال به ۱۵ هزار ریال، ساندویچی فرانسوی کوچک از ۱۰ هزار ریال به ۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال و نان همبرگری از ۱۰ هزار ریال به ۱۳ هزار و ۵۰۰ ریال تغییر رسیده است.

 

وی اضافه کرد: همراه با این تغییر قیمت‌ها که پس از حدود سه سال انجام می‌شود باید در نظر داشت که هزینه‌ها همچون دستمزدکارگری هم در این مدت حدود ۱۶۰ درصد افزایش داشته است که نتیجه این وضعیت ناترازی درآمد هزینه نانوایی‌هاست و می‌تواند منجر به ورشکستگی نانوایی‌ها شود.

 

رییس اتحادیه نانوایان بندرعباس با بیان اینکه تورم در جامعه بایستی کنترل شده و کاهشی شود، اظهار داشت: نانوایان با توجه به شرایط اقتصادی خود این قیمت‌ها را ناعادلانه دانسته و ناراضی هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------