آغاز واریز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی رمضان / کدام بانک‌ها یارانه رمضان را واریز کردند؟



یارانه رمضان ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
واریز یارانه رمضان از ساعت ۲۴ جمعه آغاز شده و همچنان ادامه دارد. در این میان برخی از بانک‌ها یارانه رمضان را واریز کرده‌اند و برخی دیگر نه. اما کدام بانک‌ها یارانه ۱۵۰ هزار تومانی را واریز کرده‌اند؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز، واریز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی رمضان از دیروز آغاز شد و همچنان ادامه دارد. برخی از مشمولان می‌گویند یارانه رمضان را دریافت کرده‌اند و برخی دیگر هنوز واریزی نداشتند.

 

بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه، واریزی‌ها از ساعت ۲۴ شب گذشته آغاز شده و تا امروز ادامه دارد. برخی از بانک‌ها واریز یارانه را سریع‌تر آغاز کرده‌اند و برخی دیرتر.

 

اما کدام بانک‌ها یارانه رمضان را واریز کردند؟ بر اساس پیام‌های مخاطبان، بانک صادرات، سپه، مسکن، کشاورزی، رفاه و ملت واریز یارانه را آغاز کرده‌اند و برخی از مشمولان یارانه رمضان را دریافت کرده‌اند. اما برخی از بانک‌ها هنوز واریز را آغاز نکرده‌اند، از جمله بانک سامان، پست بانک و بانک ملی.

 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد واریز یارانه‌ در تمام بانک‌ها آغاز شده و تا امروز ظهر هم واریزی‌ها ادامه دارد. پس افرادی که یارانه عید را دریافت کرده‌اند و هنوز یارانه رمضان را نگرفته‌اند، همچنان باید منتظر واریز یارانه باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------