آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است. به گزارش ایسنا، اوایل امروز رسانه‌ها گزارش دادند سیستم‌های…

اسرائیل: به همکاری‌ها علیه ایران را در تمامی عرصه‌ها گسترش خواهیم داد



بنی گانتز،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز جمعه بار دیگر لاف زنی های خود علیه ایران را در سایه مذاکرات جاری درباره رفع تحریم ها و احتمال دستیابی به یک توافق تکرار کرد.

به گزارش ایرنا از شهاب نیوز، بنی گانتس گفت: ما همکاری ها علیه ایران را در هوا، زمین، دریا، اطلاعات و حوزه سایبری گسترش خواهیم داد و مطمئن خواهیم شد که ایران توان هسته ای ندارد.

 

وی افزود: ما به تعمیق همکاری با ارتش آمریکا و گسترش اقدامات برای آسیب رساندن به هم پیمانان ایران در منطقه ادامه می دهیم.

 

 رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" نیز پیش ازاین با ابراز نگرانی از امضای توافق هسته ای غرب باایران، گفت: توافق قریب الوقوع هسته ای با ایران در صورت تصویب نهایی، یک "فاجعه استراتژیک" برای تل آویو خواهد بود.

 

دیوید برنیع  افزود: تنها چیزی که در توافق تغییر می کند، برخی " تاکتیک‌ ها" است.

 

 براساس این گزارش رئیس موساد با استناد به بررسی های مختلف، احتمال امضای توافق را حدود ۱۰۰ درصد اعلام کرده  و در روزهای اخیر با مسوولان دیگر رژیم صهیونیستی از جمله یاییر لاپید، دیدارهای فشرده ای دراین باره برگزار کرده است.

 

وی در دیدار با لاپید گفت: امضای این توافق، قدرت ایران را بسیار بیشتر می کند زیرا صدها میلیارد دلار پس از برداشته شدن تحریم‌ها بر اساس این توافق به این کشور سرازیر می‌شود.

 

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی تاکید کرد:  این موضوع چالش های بزرگی را برای اسرائیل، همچنین روابط آمریکا و اسرائیل به وجود می آورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------