آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

آمریکا یک محدودیت را برای دانشجویان ایرانی لغو کرد



وزارت خزانه‌داری آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار یک مجوز عمومی ویژه، صادارات برخی نرم‌افزارها و خدمات تحصیلی را برای آن دسته از دانشجویان ایرانی مقطع بعد از کارشناسی که بیرون از خاک ایالات متحده، از جمله در ایران زندگی می‌کنند، آزاد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از صدای آمریکا، بنا بر اطلاعیه روز پنجشنبه اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (اوفک)، شرکت‌ها و موسسه‌های آموزشی، از جمله دانشگاه‌های آمریکا، تا اول سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی مجاز خواهند بود نرم‌افزار و محتوای آموزش آنلاین مورد نیاز برای فارغ‌التحصیلی در رشته‌هایی نظیر علوم اجتماعی و انسانی، حقوق، و مدیریت اداری را در اختیار دانشجویان ایرانی، فارغ از این که در ایران زندگی می‌کنند یا خارج از ایران، قرار دهند.

 

در این اطلاعیه تاکید شده مجوز مذکور، افراد شاغل در دولت جمهوری اسلامی یا ایرانیانی را که املاک یا دارایی‌شان به دلیل تحریم‌های آمریکا مسدود شده است، در بر نخواهد گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------