آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شبکه «ای بی سی»:اسرائیل دو بار در روز‌های اخیر، حمله اش به ایران را متوقف کرده

سه منبع اسرائیلی به ای بی سی نیوز گفتند که اسرائیل حداقل دو شب در روزهای گذشته حملات تلافی جویانه علیه ایران را آماده کرده اما سپس آن را متوقف کرد. به گزارش «انتخاب»، در…

تد کروز: رئیس‌ جمهور 'جمهوریخواه' آینده آمریکا هر توافق احمقانه میان بایدن و ایران را پاره خواهد کرد/ کاخ سفید: درباره برجام تفاهمی حاصل نشده است



مذاکره ایران و آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
نماینده جمهوریخواه ایالت تگزاس در مجلس سنای آمریکا امروز موضع‌گیری خصمانه ای را علیه مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی مطرح کرد.

به گزارش مهر، «تد کروز» نماینده جمهوریخواه ایالت تگزاس در مجلس سنای آمریکا باز هم تهدید خود علیه مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی را تکرار کرد.

 

سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس آمریکا در پیامی توئیتری در این باره نوشت: رئیس جمهور جمهوریخواه آینده آمریکا هر توافق احمقانه میان بایدن و ایران را پاره خواهد کرد.

 

وی با انتشار ویدئویی از یک مصاحبه اخیر خود در این باره اضافه کرد: احتمال اینکه رئیس جمهور جمهوریخواه آتی که فکر می‌کنم در سال ۲۰۲۵ خواهد بود، هرگونه توافق احمقانه بایدن با ایران را پاره کند نزدیک به ۱۰۰ درصد است.

 

«تد کروز» در مصاحبه خود گفت که مهمترین تصمیم بایدن در حوزه امنیت ملی آمریکا، توافق برجام بود و تیم بایدن تلاش می‌کند دست رئیس جمهور آینده آمریکا در رابطه با توافق هسته‌ای بسته باشد و البته به نظرم در این زمینه موفق نخواهند شد.

 

***

 

واشنگتن: درباره برجام تفاهمی حاصل نشده است

«ودانت پاتل» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه گفت که تحول جدیدی درباره برجام وجود ندارد.  وی در کنفرانس خبری وزارت امور خارجه گفت: «هیچ تحول جدیدی درباره برنامه جامع اقدام مشترک وجود ندارد.

 

وی افزود: هنوز تفاهمی حاصل نشده و اوضاع همانطور که دیروز توضیخ دادم باقی مانده است».  این مقام آمریکایی اضافه کرد: «آمریکا پاسخ را هفته پیش به اتحادیه اروپا ارسال کرده است و الان این ایران است که باید پاسخ دهد».

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------