آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

نامه نماینده‌های کنگره آمریکا به گروسی درباره ایران



گروسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
چند نماینده کنگره آمریکا طی نامه‌ای به مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از وی خواسته‌اند پرونده ادعاهای پادمانی درباره ایران را مختومه نکند.

به گزارش فارس، گروهی از قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا درباره ادعاهای پادمانی مطرح‌شده علیه ایران به رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نامه نوشتند.

 

این نامه به ابتکار «کلاودیا تنی»، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان امریکا تهیه شده و به امضای پنج نماینده جمهوری‌‌خواه دیگر کنگره رسیده است.

 

قانونگذاران آمریکایی در این نامه مدعی شده‌اند رافائل گروسی ممکن است از سوی دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و طرف‌های دیگر برای مختومه اعلام کردن ادعاهای پادمانی درباره ایران تحت فشار قرار بگیرد.

 

تنی در این نامه مدعی شده است: «جو بایدن با عجله نابجا و غیرمسئولانه‌اش برای بازگشتن به توافق هسته‌ای شکست‌‌خورده با ایران مایل است امنیت ملی ما و اعتبار کل معماری منع اشاعه هسته‌ای را به مخاطره بیندازد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------