آخرین اخبار سیاست خارجی

طرح تحریمی علیه دولت ایران,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

سنای آمریکا چند طرح تحریمی علیه دولت ایران را تصویب کرد/خریداران نفت ایران تحریم می شوند

مجلس سنای آمریکا بسته‌ای شامل چهار طرح را تصویب کرد که از جمله شامل تحریم خریداران نفت ایران و چند طرح دیگر برای تشدید فشار علیه جمهوری اسلامی است. به گزارش سایت دیده…

گفتگوی مقام کاخ سفید با نخست وزیر آلبانی درباره ایران



جیک سالیوان،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا با نخست وزیر آلبانی درباره اتهام زنی بی پایه و اساس علیه جمهوری اسلامی ایران گفتگو و حمایت واشنگتن را از این متحد خود در ناتو اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد با ادی راما نخست وزیر آلبانی گفتگو کرده است  تا حمایت قاطع ایالات متحده از متحدمان در ناتو را در پی حمله سایبری ادعایی ایران در ۱۵ ژوئیه اعلام کند.

 

مشاور امنیت ملی کاخ سفید افزود: به همکاری با آلبانی در زمینه اقدامات امنیت سایبری ادامه می دهیم.

 

کاخ سفید نیز در بیانیه ای اعلام کرد، جک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا، امروز پنجشنبه با نخست وزیر آلبانی گفتگو و حمایت قاطع واشنگتن از این کشور را به او اعلام کرده است.

 

کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید نیز روز چهارشنبه به وقت محلی مدعی شد از تلاش های دولت آلبانی برای پاسخگو کردن ایران در رابطه با حمله سایبری حمایت می کنیم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص ماده پنج منشور ناتو در این زمینه گفت که هر یک از اعضای ناتو باید بصورت مستقل در مورد چگونگی پاسخ به حملات سایبری تصمیم خواهند گرفت.

 

 این مقام کاخ سفید اضافه کرد که درباره ماده پنج باید فرآیندهایی طی شود که اعضای ناتو باید در مورد آن تصمیم‌گیری کنند.

 

سخنگوی کاخ سفید بر حمایت دولت بایدن از تلاش‌های ضد ایرانی برای ادعای حمله سایبری ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) برای پاسخگو کردن ایران و توسعه همکاری با آلبانی برای تقویت امنیت سایبری تیرانا و تقویت رفتار مسوولانه دولتها در فضای سایبری تاکید کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------