آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

ترامپ: برجام جسارت ایران را بیشتر کرد/ نزدیکانم را تهدید می‌کنند



ترامپ،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رئیس جمهور سابق آمریکا در تجمعی انتخاباتی گفت توافق هسته‌ای باعث شد ایران جسارت بیشتری پیدا کند.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز شنبه در یک سخنرانی گفت، توافق هسته‌ای با ایران، جسارت این کشور را بیشتر کرد.

 

ترامپ در تجمع جمهوری‌خواهان در شهر «یانگ استون» ایالت اوهایو که برای حمایت از یکی از نامزدهای انتخابات کنگره برگزار شده بود، از خروج دولتش از بسیاری از توافق‌ها و قراردادهای بین‌المللی دفاع کرد.

 

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت، دولتش از توافق اقلیمی پاریس که عامل از بین‌رفتن مشاغل بود خارج شد و همچنین «از توافق با ایران که بدترین توافقی بود که در عمرم دیدم کسی امضا کرده باشد».

 

ترامپ گفت: «اگر این توافق کاری که برای آن طراحی شده انجام ندهد، مشکلات بزرگ، بزرگ و بزرگی برای آن‌ها (دموکرات‌ها) پیش خواهد آمد و این را خواهید دید. حرفم را باور کنید. جان کری (وزیر خارجه دولت اسبق آمریکا) بدترین مذاکره‌کننده‌ای بود که در عمرم دیدم».

 

او درباره جان کری گفت: «او فکر می‌کرد ایران خواهد گفت دست شما درد نکند ایالات متحده آمریکا، باورمان نمی‌شود که بین صد تا صد و پنجاه میلیارد دلار به ما دادید! اما نتیجه واقعی این بود که جسارت ایران بیشتر شود».

 

نزدیکانم را تهدید می‌کنند

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اتهامات جدیدی را علیه دولت جو بایدن مطرح کرده است. او در سخنانی در اوهایو ادعا کرد مقامات دولت فدرال حامیانش را تهدید می کنند که اگر نکات منفی درباره ترامپ را نگویند، به زندان می افتند.

 

ترامپ همچنین خود را قربانی بازیگران بی ‌وجدانی می‌ داند که مورد اذیت و آزار و تهمت قرار گرفته است.

 

وی گفت: آنها نزد افرادی که من را می شناسند می روند و آنها را تهدید می کنند که اگر درباره من نکات بد و منفی را نگویند، آنها را تا 5 سال به زندان می اندازند.

 

رئیس جمهوری سابق آمریکا متذکر شد، اکثر جمهوریخواهان برای به دست گرفتن قدرت در سال 2023، با فشار زیادی جهت مقابله با اف ‌بی ‌آی و وزارت دادگستری مواجه خواهند شد.

 

ترامپ همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش مدعی شد در آمریکا دیگر مطبوعات آزاد وجود ندارد و خبرگزاری ها را جعلی و دشمن مردم توصیف کرد. او گفت: دیگر در سراسر جهان به آمریکا احترام نمی گذارند و به حرف آن گوش نمی دهند. رئیس جمهوری سابق گفت، اگر حامیانش به حمایت از او و متحدانش ادامه دهند، به زودی دوباره آمریکا کشور بزرگی خواهد شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------