آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

رابرت مالی: به ارائه ابزارهای اطلاعاتی به مردم ایران متعهد هستیم



رابرت مالی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در اظهاراتی مداخله‌جویانه در توئیتی نوشت که واشنگتن به ارائه "ابزارهای اطلاعاتی" به مردم ایران متعهد می‌باشد.

به گزارش ایسنا، "رابرت مالی" نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز پنج‌شنبه در توئیتی در واکنش به صحبت‌های وندی شرمن، معاون وزیر امورخارجه آمریکا در رابطه با حمایت از آنچه «دسترسی آزاد مردم در کشورهای تحت تحریم به اطلاعات» خواند نوشت: ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم ابزارهای اطلاعاتی حیاتی در دسترس مردم ایران قرار می‌گیرند.

 

وندی شرمن روز پنج‌شنبه به‌طور مجازی با جمعی از نمایندگان شرکت‌های فن‌آوری آمریکایی دیدار کرد تا درباره آنچه «حمایت از دسترسی آزاد مردم در کشورهای تحت تحریم به اطلاعات» خواند، به‌ویژه ایران گفت‌وگو کند.

 

در این جلسه که اغلب از شرکت‌های حوزه فن‌آوری بودند مقاماتی دیگر از وزارت امورخارجه و دفتر کنترل امور دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا (OFAC) نیز حضور داشتند.

 

بنابر اعلام وزارت امورخارجه آمریکا، وندی شرمن در این جلسه با اشاره به مجوز عمومی D-2 تاکید کرد که صدور این مجوز با هدف تسهیل دسترسی ایمن مردم ایران به پلتفرم‌ها و خدمات آنلاین انجام گرفته است و فرصتی را برای شرکت‌های فعال در حوزه فن‌آوری ایجاد می‌کند تا ابزارهای ارتباطی را در اختیار مردم ایران قرار دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------