آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

واکنش آمریکا به آزمایش موشک ماهواره‌بر «قائم ۱۰۰»: چنین اقداماتی غیرمفید و بی ثبات کننده است



آزمایش موشک ماهواره‌بر قائم،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز به آزمایش موفقیت‌ آمیز موشک ماهواره‌ بر «قائم ۱۰۰» از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

به گزارش مهر از شبکه تلویزیونی اِسکای نیوز، آزمایش موشک ماهواره‌ بر «قائم ۱۰۰» که روز گذشته از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به انجام رسید، با واکنش هایی در سطح بین المللی مواجه بود؛ در این میان آمریکا و رژیم اشغالگر قدس از این دستاورد بزرگ مردم ایران نگران شدند!

 

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز یکشنبه در واکنشی به ایمیل شبکه تلویزیونی «اسکای نیوز» اعلام کرد: چنین اقداماتی غیرمفید و بی ثبات کننده است! واشنگتن همچنان نگران ادامه توسعه وسایل پرتاب فضایی ایران است که نگرانی قابل توجهی را پیرامون گسترش سلاح‌ های اتمی ایجاد می‌ کند.

 

دیپلمات آمریکایی مذکور در ادامه ادعا کرد که پرتاب موشک های فضایی از سوی ایران، «نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد است که از تهران می‌ خواهد هیچ فعالیتی در رابطه با موشک‌ های بالستیک طراحی‌ شده برای حمل تسلیحات اتمی نداشته باشد».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------