آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

حمایت دوباره وزیر خارجه آلمان از اقدامات تحریمی اتحادیه اروپا علیه ایران



وزیر خارجه آلمان،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزیر امور خارجه آلمان، امروز در جمع خبرنگاران باری دیگر با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران از اقدامات تحریمی اتحادیه اروپا حمایت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان درباره اتفاقات اخیر ایران و حمایت از اقدامات تحریمی اتحادیه اروپا علیه ایران، پیش از آغاز نشست شورای وزیران امور خارجه اروپا در بروکسل، در جمع خبرنگاران گفت: ما بسته تحریمی دیگری اعمال خواهیم کرد تا پیام روشنی به کسانی بفرستیم که فکر می‌کنند می‌توانند مردم خودشان را بدون عواقب سرکوب کرده، بترسانند و بکشند.

 

بربوک در ادامه این ادعا گفت: آن‌ها نمی‌توانند؛ جهان نظاره‌گر است.

 

او مدعی شد: تحریم‌های جدید به ویژه حلقه داخلی قدرت سپاه پاسداران و ساختارهای تامین مالی آن‌ها را هدف قرار می‌دهد.

 

اتحادیه اروپا، پیش‌تر، در پی فوت مهسا امینی، علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی،‌تحریم‌هایی را اعمال کرد که شامل ممنوعیت سفر و مسدودسازی اموال بود.

 

ایرلند: برای اقدامات تحریمی علیه ایران باید شواهد را مبنای کار قرار دهیم

وزیر امور خارجه ایرلند، امروز در جمع خبرنگاران گفت که در صورت وجود شواهدی برای کمک‌های تسلیحاتی ایران به روسیه در جنگ اوکراین، اتحادیه اروپا باید پاسخ مرتبطی به آن بدهد.

 

وزیر امور خارجه ایرلند،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

به گزارش ایسنا به نقل از وبگاه سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، سایمون کاولی، وزیر امور خارجه ایرلند، امروز در بروکسل پیش از آغاز نشست شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره ادعای حمایت تسلیحاتی ایران از روسیه در جنگ اوکراین، گفت: منتظرم بدانم که نماینده ارشد اتحادیه اروپا [جوزپ بورل] امروز در این باره چه خواهد گفت. واضح است که اگر ایران به روسیه برای هدف قرار دادن غیرنظامیان در اوکراین پهپاد و موشک‌ بدهد، باید پاسخ مرتبطی از سوی اتحادیه اروپا به آن داده شود.

 

او ادامه داد: اما منتظر شواهدی باشیم که امروز ارائه خواهد شد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------