آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

انگلیس مقامات عالی رتبه ایران را تحریم کرد



وزیر خارجه انگلیس،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزیر خارجه انگلیس، از اعمال تحریم‌های جدید علیه شخصیت‌های «عالیرتبه» ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت انگلیس امروز اعلام کرد ۱۲ تن از فرماندهان نظامی روسیه که در حملات موشکی به اوکراین دست داشته‌اند، همچنین تاجران ایرانی را که به ادعای آن‌ها  در تولید و تامین پهپادهای جنگی به کار رفته در این حملات نقش داشته‌اند را تحریم کرده است.

 

دولت انگلیس بر اساس گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا مدعی است که پهپادهای ساخت ایران، نقشی کلیدی در حملات انجام گرفته روسیه به غیرنظامیان اوکراین داشته‌ است.

 

همچنین جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس در ادامه ادعاهای خود علیه ایران درباره ارسال تسلیحات از تهران به مسکو، از اعمال تحریم‌هایی بر شخصیت‌های «عالیرتبه» هر دو کشور خبر داد.

 

کلورلی در پستی توییتی، همکاری تسلیحاتی ادعایی ایران و روسیه را «ائتلافی زننده» توصیف کرد و مدعی شد که چنین اقدامی، امنیت جهان را تهدید می‌کند.

 

وی در ادامه مدعی شد: ارتش روسیه از تسلیحات ارسالی تهران، در جنگ اوکراین استفاده کرده است. انگلیس همین حالا چهره‌های عالیرتبه روسیه و ایران را در واکنش به حملات مشمئزکننده علیه اهداف غیرنظامی، تحریم کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------