آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

آمریکا یک شرکت را به اتهام ارتباط با شرکت هواپیمایی «ماهان» تحریم کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,تحریم ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد نام یک شرکت مستقر در تایلند را به اتهام ارتباط با شرکت هواپیمایی ماهان به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

به گزارش فارس، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد نام یک شرکت مستقر در تایلند را به اتهام ارتباط با شرکت هواپیمایی ماهان به فهرست تحریم‌های «دفتر کنترل دارایی‌های خارجی» این وزارتخانه اضافه کرده است. 

 

در بیانیه‌ای که روی وب‌سایت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته شرکت «MY AVIATION COMPANY » به فهرست تحریم‌های ثانویه آمریکا اضافه شده است.

 

دولت آمریکا سال ۲۰۱۱ با متهم کردن شرکت هواپیمایی ماهان‌ایر به ارائه خدمات به نیروی قدس سپاه پاسداران این شرکت را در فهرست تحریمی آمریکا قرار داد و از آن پس، شرکت‌های مرتبط با آن را به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده است. 

 

خزانه‌داری آمریکا تیرماه سال جاری یک شرکت خدمات مسافرتی مستقر در مالزی را به دلیل ارائه خدمات به شرکت هواپیمایی ماهان به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده بود. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------