آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

ظریف: دنیا تسلیح متجاوزان به یمن را متوقف کند



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ظریف

وزیر خارجه ایران در حساب کاربری‌اش در توئیتر تأکید کرد ایران از مذاکرات یمنی-یمنی که قرار است در سوئد برگزار شود حمایت می‌کند.

به گزارش فارس، «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران در حساب کاربری‌اش در توئیتر تأکید کرد ایران از مذاکرات یمنی-یمنی که قرار است در سوئد برگزار شود حمایت می‌کند. 

 

او در توئیتر نوشت: «ایران از مذاکرات آتی یمنی-یمنی در سوئد حمایت می‌کند. همه طرف‌ها باید برای پایان دادن به بحران یمن وارد تعامل سازنده و مسئولانه شوند. دنیا در برابر مسئولیتی تاریخی برای حمایت از گفت‌‌وگوها از طرق مختلف از جمله متوقف کردن تسلیح متجاوزان قرار گرفته است.»

 

آقای ظریف متن انگلیسی بیانیه‌ای که پیش از این به مناسبت آغاز گفت‌وگوهای یمنی-یمنی صادر شده بود را هم به پیام خود الصاق کرده است. 

 

وزارت خارجه ایران در این بیانیه  تمامی طرف‌های یمنی را به مشارکت سازنده و مسئولانه در گفت‌وگوهای استکهلم دعوت کرده و از آنها خواسته با برداشتن گام‌های اعتمادساز، زمینه لازم را برای دستیابی به یک تفاهم جامع فراهم کنند که به درد و رنج و محاصره ظالمانه مردم یمن پایان دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------