آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

ادعاهای وزیر خارجه بحرین علیه ایران



اخبار,اخبار سیاست خارجی,وزیر خارجه بحرین

وزیر امور خارجه بحرین در ادامه ادعاهای واهی خود علیه کشورمان، جمهوری اسلامی ایران را به داشتن «نقش تخریبی» در منطقه متهم کرد!

به گزارش ایسنا، خالد بن احمد ال خلیفه، وزیر خارجه بحرین در گفت‌وگو با روزنامه الشرق‌الاوسط در پاسخ به سوالی درباره بحران قطر، گفت: اختلافات با قطر شدید شده است و نمی‌دانیم که قطر چگونه از این رفتار خود صرف نظر می‌کند. این کشور با دشمنان منطقه مانند ایران هم‌پیمان شده است و خود را از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس دور کرد.

 

وی در رابطه با بحران یمن و انصارالله و گفت‌وگو درباره این موضوع در نشست آتی شورای همکاری خلیج فارس، مدعی شد که هیچ کس حوثی‌ها را جدا و مستثنی به شمار نمی‌آورد بلکه خودشان دیگران را مستثنی می‌کنند و با پیروی از روش حزب‌الله و ایران، حکومت را در دست گرفته‌اند.

 

خالد بن احمد در رابطه با جمهوری اسلامی ایران نیز مدعی شد که توپ اکنون در زمین ایران است و این کشور در حال تخریب در منطقه و به دنبال سلطه‌گری است. او ادعاهای واهی خود را ادامه داده و افزود: کشور های عضو شورای همکاری خلیج فارس برای دفاع از امنیت وثبات خود ایستاده‌اند تا ایران رفتارش را تغییر دهد.

 

وزیر خارجه بحرین مدعی شد: بحرین یکی از اهداف ایران در منطقه است بنابراین ما هیچ چیزی را از ملت خود، هم‌پیمانان و کشورهای جهان مخفی نمی‌کنیم.

 

او در ادامه دروغ‌پردازی‌های خود، ادعا کرد: ایران به وسیله قایق‌ها مواد منفجره به بحرین می‌فرستد و آمریکا نیز از این مسأله باخبر است و ما از نقش آن در منطقه تقدیر می‌کنیم.

 

وی در پایان اظهار کرد: از هر فرصتی برای دفاع از خود و رسوا کردن سیاست‌های ایران استفاده می‌کنیم و از هر طرفی که با سیاست‌های تخریبی ایران در منطقه مقابله می‌کند، حمایت می‌کنیم.

 

اتهام واهی مداخله ایران در امور کشورهای عربی در حالی مطرح می شود که مقامات کشورمان همواره تأکید می‌کنند جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه دخالتی در امور داخلی دیگر کشورها ندارد و خواهان صلح، ثبات و امنیت در منطقه است. حضور ایران در برخی کشورهای عربی مستشاری بوده و به درخواست قانونی دولت مشروع آنها است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------