آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اقدام آلمان علیه ماهان‌ایر



اخبار,اخبار سیاست خارجی,بهرام قاسمی

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان لغو مجوز پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان ایر به آلمان را اقدامی شتابزده، غیر قابل توجیه و مغایر روح حاکم بر روابط دیرینه دو کشور توصیف کرد.

به گزارش تسنیم، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با ابراز تاسف از لغو مجوز پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان‌ایر به آلمان آن‌را اقدامی شتابزده و غیر قابل توجیه دانست. قاسمی این اقدام طرف آلمانی را مغایر با روح حاکم بر روابط دیرینه ملت های ایران و آلمان خواند و تاکید کرد: این رفتار حرکتی بی‌دلیل و  احتمالا ناشی از القاء اطلاعات نادرست  توسط دیگرانی است که از روند روابط بین دو کشور ناخشنودند.

 

سخنگوی وزارت خارجه ابراز امیدواری کرد دولت آلمان با  بررسی حقایق و بازنگری مجدد داده های اطلاعاتی خود نسبت به تجدید نظر بهنگام در این تصمیم ناصواب و نامطلوب که می‌تواند ارتباطات و رفت و آمدهای مردمی را تحت تاثیر قرار داده و بی شک خلاف مصالح  و منافع روابط  فی مابین است اقدام نماید.

 

قاسمی در ادامه تأکید کرد:‌ بی تردید هیچ منطق و دلیلی نمی تواند توجیه‌گر این گونه رفتار های یک سویه و مبتنی بر داده های غلط و موهوم باشد و مرور  چگونگی همکاری‌های این شرکت با طرف‌های آلمانی خود گویای نبود هیچ‌گونه نقطه منفی در کارنامه این همکاری‌های متقابل است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------