آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

بی‌خبری سفیر ایران در سوریه از سفر ناگهانی بشار اسد به تهران



اخبار,اخبار سیاست خارجی,سفر بشار اسد به ایران

اطلاعات رسیده به سایت خبری رویداد ۲۴ نشان میدهد سفیر ایران در سوریه، جواد ترک آیادی، نیز از سفر بشار اسد به تهران خبر نداشته است.

منابع آگاه خبری از وزارت خارجه در گفت‌وگو با رویداد۲۴ از بی خبری سفیر کشورمان در سوریه از سفر بشار اسد به تهران خبر داده‌اند.

 

آنگونه که رویداد۲۴ کسب اطلاع کرده، برنامه سفر بشار اسد رییس جمهوری سوریه به ایران بدون هماهنگی و اطلاع سفیر ایران انجام شده و از این رو وزیر خارجه نیز از چنین سفر ناگهانی بی‌خبر مانده است.

 

روز گذشته محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران با انتشار یک پست اینستاگرامی از سمت خود استعفا کرد. او دلیل استعفای خود را، عدم حضور در نشست مقام‌های عالی رتبه نظام با رییس جمهور سوریه خوانده و گفته برای بازگشت وزارت خارجه به جایگاه اصلی‌اش استعفا می‌دهم. 

 

روز گذشته بشار اسد در یک اتفاق برنامه‌ریزی نشده به تهران سفر کرد. دیدار او با رهبری با حضور علی اکبر ولایتی و قاسم سلیمانی برگزار شد و در هیچیک از دیدار‌های بشار اسد با مقامات عالی نظام، محمدجواد ظریف حضور نداشت.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------