آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

وزیر خارجه امارات: از ایران می‌خواهیم در امور کشور‌های دیگر مداخله نکند!



اخبار,اخبار سیاست خارجی

عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات متحده عربی بار دیگر در ادعایی بی‌اساس ایران را به دخالت در امور کشورهای دیگر متهم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات متحده عربی بار دیگر در اظهاراتی بی اساس ایران را در چهل و ششمین دوره نشست وزرای خارجه عضو سازمان همکاری اسلامی، به مداخله در امور کشورهای دیگر و ایجاد هرج و مرج متهم کرد.

 

عبدالله بن زاید در نشست وزرای خارجه کشورهای سازمان همکاری اسلامی که امروز فعالیت خود را در ابوظبی آغاز کرد، مدعی شد: از ایران می خواهیم سیاستهای خود را مورد بازبینی قرار داده، در امور کشورهای دیگر مداخله نکند و ایجاد فرقه گرایی و هرج و مرج را متوقف کند.

 

وی در ادامه اظهارات بی اساس خود علیه ایران گفت: از ایران می خواهیم از حمایت طرف هایی که به اختلافات در منطقه دامن می زنند، دست بردارد.

 

اظهارات بی اساس وزیر خارجه امارات در حالی بیان می شود که این کشور خود از ناقضان اصلی حقوق بشر به شمار می‌رود و سالهاست با عربستان سعودی تحت ائتلافی متجاوز، جان هزاران زن و کودک یمنی را گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------