آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نتانیاهو: با پوتین برای خارج کردن نیروهای خارجی از سوریه به توافق رسیدیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,نتانیاهو . پوتین

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به دیدار اخیرش با رئیس‌جمهور روسیه، گفت که محور صبحت‌هایش ایران بوده و بار دیگر از لزوم خروج ایران از سوریه سخن گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ابتدای جلسه امروز کابین اسرائیل با اشاره به دیدارش با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اظهار کرد که محوریت صحبت‌های آن دو ایران بوده است. وی همچنین ادعا کرد که ولادیمیر پوتین با خروج نیروهای خارجی که بعد از سال ۲۰۱۱ و با شروع جنگ داخلی وارد خاک سوریه شدند، موافق است. او گفت: در دیدار با پوتین با ایجاد کمیته مشترکی با روسیه و با مشارکت دیگر طرف‌های خارجی برای خارج کردن نیروهای خارجی از سوریه به توافق رسیدیم.

 

بنیامین نتانیاهو در ادامه ادعا کرد که رژیم صهیونیستی همچنان مانع نفوذ نظامی ایران در سوریه خواهد شد و گفت که ارتش اسرائیل برای مقابله با این مسئله به فعالیت‌های نظامی خود در سوریه ادامه می‌دهد.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اقدام اخیر دولت انگلیس در قرار دادن نام حزب‌الله در فهرست تروریستی نیز با تقدیر از این اقدام لندن گفت: این اقدام دولت انگلیس، اقدام بسیار مهمی است چراکه حزب‌الله به عنوان بازوی اصلی تروریستی در خدمت ایران است. از دیگر دیگر کشورها نیز می‌خواهیم که چنین اقدامی را انجام دهند.

 

این ادعاهای نخست وزیر صهیونیستی در حالی تکرار می‌شود که دولت ایران بارها اعلام کرده است که حضور ایران در سوریه تنها مستشاری بوده و به درخواست دولت مشروع سوریه صورت گرفته است و در عین حال تاکید کرده‌اند که در صورت وجود پایگاه‌ها یا یگان‌های نظامی ایرانی در سوریه نیز اسرائیل جرأت حمله به آنها را ندارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------