آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

آزادی دو تبعه مصری بازداشت شده در ایران



اخبار,اخبار سیاست خارجی,مصر

وزارت خارجه مصر اعلام کرد که دو تبعه مصری بازداشت شده در ایران آزاد شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری مصراوی، وزارت خارجه مصر اعلام کرد که دو تبعه مصری که پیش از این به دلیل ورود غیرقانونی به آب‌های ایران در این کشور بازداشت شده بودند بعد از انجام تمام مراحل قضائی آزاد شدند.

 

این وزارت با اشاره به اینکه تلاش‌های مستمر آنها نتیجه بخش بوده است افزودکه دو شهروند مصری در صحت و سلامتی به سر می‌برند و در زمان بازداشت در ایران به خوبی با آنها رفتار شده است.

 

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز سفیان القضاه، سخنگوی وزارت خارجه اردن اعلام کرد که روز سه شنبه گذشته ایران ۳ شهروند اردنی بازداشت شده در جنوب کشور را که به اشتباه وارد آب‌های منطقه‌ای ایران شده بودند، آزاد کرده است.

 

وی افزود که این ۳ شهروند اردنی اکنون به کاردار سفارت اردن در تهران تحویل داده شده‌اند تا مقدمات سفرشان به اردن را انجام دهند.

 

براساس این گزارش، سه شهروند مصری و دو شهروند اردنی که مقیم امارات هستند در تاریخ ۶ دی به وسیله یک قایق اماراتی به طور غیرقانونی وارد آب‌های منطقه‌ای ایران شده بودند و در جنوب کشور بازداشت شدند.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------