آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ایران گوشی سیاستمدار اسرائیلی را هک کرد



اخبار,اخبار سیاست خار

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده ایران گوشی تلفن رقیب بنیامین نتانیاهو برای نخست‌وزیری این رژیم را هک کرده و به تمامی اطلاعات آن دست پیدا کرده است.

به گزارش فارس، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه مدعی شده ایران گوشی موبایل «بنی گانتز» رئیس حزب «انعطاف برای اسرائیل» و ائتلاف موسوم به «آبی و سفید» هک کرده است. 

 

مطابق این گزارش، مأموران سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شین‌بت) پنج هفته پیش با گانتز که رقیب اصلی «بنیامین نتانیاهو» برای نخست‌وزیری اسرائیل به شمار می‌رود دیدار کرده و به او اطلاع داده‌اند گوشی موبایلش توسط دستگاه‌های اطلاعاتی ایران هک شده است. 

 

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد ایرانی‌ها به تمامی اطلاعات موجود در این گوشی از جمله اطلاعات شخصی و مکاتبات گانتز و اطلاعات حساس موجود در آن دست پیدا کرده‌اند.

 

مأموران «شین‌بت» به «گانتز» گفته‌اند در صورتی که او که در آینده به یک سمت مهم دولتی برسد ممکن است از اطلاعات حساس موجود در گوشی علیه او استفاده شود.  

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------