آخرین اخبار سیاست خارجی

طرح تحریمی علیه دولت ایران,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

سنای آمریکا چند طرح تحریمی علیه دولت ایران را تصویب کرد/خریداران نفت ایران تحریم می شوند

مجلس سنای آمریکا بسته‌ای شامل چهار طرح را تصویب کرد که از جمله شامل تحریم خریداران نفت ایران و چند طرح دیگر برای تشدید فشار علیه جمهوری اسلامی است. به گزارش سایت دیده…

پسر پادشاه عربستان: ایران به تروریست‌ها پناه می‌دهد



اخبار,اخبار سیاست خارجی

معاون وزیر دفاع عربستان سعودی، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و گفت که برخی با نگرش‌های خود به دنبال این هستند که منطقه به عقب برگردد.

به گزارش فارس، «خالد بن سلمان»، معاون وزیر دفاع سعودی و پسر پادشاه سعودی، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از «افراط گرایی و تروریسم» متهم کرد.

 

او که امروز چهارشنبه (چهارم اردیبهشت) در هشتمین کنگره امنیت بین‌الملل مسکو، پایتخت روسیه سخنرانی می‌کرد، اتهام‌های تکراری مقام‌های سعودی علیه ایران را تکرار کرد.

 

سفیر سابق عربستان سعودی در آمریکا گفت که ایران بر اساس اقدامات و اصول انقلابی فرامرزی تعامل می‌کند و مدعی شد که ایران با «اقدامات خطرناک» خود قوانین بین‌الملل را نقض می‌کند.

 

به گزارش راشا تودی، خالد بن سلمان ادعا کرد که ایران به تروریست‌ها پناه می‌دهد و به گروه‌های افراطی کمک مال و تسلیحاتی می‌کند.

 

معاون وزیر دفاع عربستان سعودی که کشورش از حامیان سلفی‌گری و خاستگاه افراطی گری وهابیت در جهان اسلام است، درباره آنچه سیاست‌های هرج و مرج و نابودی خواند هشدار داد.

 

بن سلمان گفت: «منطقه به چهارراهی رسیده است که مستلزم موضع قاطعانه است. یا اینکه به سیاست‌های هرج و مرج، ویزانی و روش صدور انقلاب، فرقه‌گرایی و نگرش واپس‌گرا که می‌خواهد منطقه را به عقب برگرداند، تن دهیم و یا اینکه به این مسئله خود، با نگرشی که بدان اعتماد داریم و به سوی آینده توأم با امنیت و ثبات برای ملت‌های منطقه حرکت می‌کنیم، فیصله دهیم».

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------