آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ترامپ: احتمال اقدام نظامی علیه ایران وجود دارد اما گفت‌وگو ارجح است



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید اگر چه همواره احتمال اقدام نظامی علیه ایران وجود دارد اما او گفت‌وگو با تهران را ترجیح می‌دهد و آماده گفت‌وگو با رئیس‌جمهور ایران است.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که به لندن سفر کرده است، ادعا کرد که همواره احتمال برخورد نظامی با ایران وجود دارد اما ترجیح او گفت‌وگو با تهران است.

 

رویترز روز چهارشنبه به نقل از رئیس‌جمهور ایالات متحده نوشت: همیشه شانس یک اقدام نظامی علیه ایران وجود دارد اما گفت‌وگو با ایران را ترجیح می‌دهم.

 

رئیس‌جمهور آمریکا به شبکه انگلیسی «آی‌تی‌وی» گفت: «ایران کشوری بود که وقتی من بر سر کار آمدم به‌شدت خصومت داشت. آنها در آن زمان ملت تروریست شماره یک در جهان بودند و شاید امروز هم باشند.»

 

وقتی از رئیس‌جمهور آمریکا سوال شد که آیا ممکن است اقدام نظامی علیه ایران صورت دهد، گفت: «همیشه شانس آن وجود دارد. [اما] آیا من چنین چیزی را می‌خواهم؟ نه. ترجیح نمی‌دهم. اما همیشه چنین شانسی وجود دارد.»

 

وقتی از او سوال شد که آیا آمادگی گفت‌وگو با حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران را دارد یا نه گفت: «بله البته. من ترجیح می‌دهم گفت‌وگو کنم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------