آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است. به گزارش ایسنا، اوایل امروز رسانه‌ها گزارش دادند سیستم‌های…

مرکل: عدم پایبندی به برجام برای ایران پیامدهائی را دارد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,مرکل

صدر اعظم آلمان بی اشاره به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت توسط آمریکا اعلام کرد: پایبندی به توافق هسته‌ ای پیامدهایی را برای ایران به همراه خواهد داشت.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان امروز سه شنبه بی اشاره به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت توسط آمریکا اعلام کرد که عدم پایبندی به توافق هسته ای پیامدهایی را برای ایران به همراه خواهد داشت.

 

صدراعظم آلمان در نشست خبری با ولادیمیر زلنسکی رئیس‌جمهوری اوکراین در این خصوص گفت که تهران باید هرچه در توان دارد را برای حل مسالمت‌آمیز این وضعیت انجام دهد. برلین هر جه در توان دارد برای برطرف شدن تنش ها با ایران به انجام می رساند؛ اما تهران نیز باید به توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ (برجام) پایبند باشد.

 

وی در خصوص روسیه نیز گفت: تنها در صورتی تحریم ها علیه مسکو را لغو می کنیم که حاکمیت اوکراین به این کشور بازگردد. مادامیکه هیچ پیشرفتی در زمینه توافق مینسک ایجاد نشود، تحریم ها لغو نمی شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------