آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ایران، علیه تجاوز آمریکا به سازمان ملل متحد شکایت می کند



اخبار,اخبار سیاست خارجی

ایران از طریق مجاری دیپلماتیک، اعتراض و شکایت خود را نسبت به اقدام تحریک آمیز آمریکا اعلام کرده است.

به گزارش انتخاب به نقل از اسپوتنیک، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: ایران ازطریق مجاری دیپلماتیک، حقوقی و سیاسی به ویژه مکانیزم سازمان ملل، اعتراض و شکایت خود را نسبت به اقدام تحریک آمیز و تجاوزکارانه آمریکا اعلام کرده است.

 

وي در ادامه افزود: ایران به شدت اقدام تجاوزکارانه را به حریم مقدس جمهوری اسلامی محکوم می‌کند و اعتراض شدید خود را به این اقدام اعلام کرده است. ما علاوه بر این اقدام، از طریق مجاری دیپلماتیک، حقوقی و سیاسی به ویژه از طریق مکانیزم سازمان ملل متحد، اعتراض خود را اعلام مي کنيم و امیدواریم که دشمنان ما دوباره چنین اشتباهاتی را تکرار نکنند. ما نسبت به ورود غیر قانونی و تجاوز کارانه هر نوع شیئی و پرنده متجاوز خارجی به آسمان کشور قاطعانه هشدار می‌دهیم.

 

گفتني است، سپا پاسداران، صبح امروز اعلام کرد که یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا را که وارد حریم هوایی این کشور شده، بر فراز استان هرمزگان منهدم کرده است. در عین حال واشنگتن ضمن تایید ساقط شدن پهپاد این کشور اعلام کرد که پهپاد آمریکایی در حریم هوایی بین المللی مورد حمله ایران قرار گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------