آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ جهانی سوم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟

حمله اسرائیل به ایران در بامداد جمعه گذشته سبب شد تا رسانه های خبری و دولت ایالات متحده نفس راحتی بکشند از اینکه از جنگ تمام‌عیار جلوگیری شده است. به گزارش خبرآنلاین…

پنتاگون: پهپاد آمریکایی خارج از آسمان ایران هدف قرار گرفت



اخبار,اخبار سیاست خارجی,پنتاگون

سخنگوی پنتاگون در یک نشست خبری مدعی شد پهپاد آمریکایی که امروز پنجشنبه هدف قرار گرفت خارج از آسمان ایران در حال پرواز بوده است.

به گزارش فارس، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای امروز پنجشنبه ادعا کرده پهپاد ساقط‌شده آمریکایی خارج از آسمان ایران هدف قرار گرفته است. یک ژنرال آمریکایی هم ادعا کرده این پهپاد ۳۴ کیلومتر با ساحل ایران فاصله داشته است. 

 

«جوزف کوستلا»، فرمانده نیروی هوایی ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا در یک پیام ویدئویی به خبرنگاران گفت: «یک فروند پهپاد RQ-4 نیروی دریایی آمریکا حین انجام یک مأموریت تجسس در حریم هوایی بین‌المللی در حال پرواز بر فراز دریای عمان و تنگه هرمز بود که با یک موشک سطح به هوای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساقط شد.»

 

مقام آمریکایی گفت هدف تهران از هدف قرار گرفتن این پهپاد این بوده که توانایی آمریکا برای نظارت بر منطقه خلیج فارس را مختل کند. او موضع ایران در خصوص پرواز هواپیما بر فراز آسمان ایران را رد کرد و آنها را «کاملاً اشتباه» توصیف کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------