آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه: آنها فقط به فکر منافع خودشانند

ماریا زاخاروف سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پاسخ به سفیر اسرائیل در مسکو که از او پرسید چرا روسیه حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکرد گفت: «به یاد نداریم که اسرائیل حملات…

واکنش بعیدی‌نژاد به بی‌اعتنایی دولت انگلیس نسبت به مسدود شدن ورودی سفارت ایران



اخبار,اخبار سیاست خارجی,بعیدی‌نژاد

سفیر ایران در لندن با اشاره به گزارش‌های غلط مخابره‌شده از سوی کارزار تبلیغاتی همسر زاغری عنوان کرد: اگر در ورودی سفارت دیگری مسدود می‌شد، دولت انگلیس چه برخوردی را انجام می‌داد؟

به گزارش فارس، «حمید بعیدی‌نژاد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به تحصن «ریچارد راتکلیف» همسر نازنین زاغری در مقابل سفارت ایران در لندن در صفحه توئیترش با انتشار عکسی نوشت: «کمپین تبلیغاتی آقای راتکلیف به رسانه‌ها گزارش غلط داده که سفارت ایران در لندن دیواری را برای احاطه و ساکت کردن او در مقابل سفارت احداث کرده است. او به صورت غیرقانونی ورودی مقابل سفارت را اشغال کرده، ولی هیچ دیواری وجود ندارد. ما فقط یک پَنل (حفاظ) برای حفاظت از حریم خصوصی کارمندان سفارت در این محل قرار دادیم.»

 

او در توئیت دیگری افزود: «از ابتدای شروع این تحصن از او و مقامات انگلیسی فقط خواستیم که هم او و هم مقامات این کشور به قانون احترام بگذارند و او به اعتراض در خیابان مقابل سفارت ادامه دهد، نه اینکه ورودی سفارت توسط او مسدود شود. برای من جای سؤال دارد که اگر شخص دیگری تلاش می‌کرد که در ورودی دیگر سفارتخانه‌ها را مسدود کند،‌ انگلیس چه برخوردی صورت می‌داد؟!»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------